motto:

"Tutaj wszystko pochodzi z wnętrza. Musi się zacząć głęboko w środku, a potem rozrastać się i rozrastać. Wtedy naprawdę zachodzą zmiany."

David Lynch "W Pogoni Za Wielką Rybą"

poniedziałek, 16 maja 2016

Przyjaciel zaklęty w bestię

WIELce Szanowny i wielMOŻNY paNIE BOŻE!

wIeM żE nieRAZ JESTEŚ ZŁY na mnie I okropNIE CIERPISZ ZA moją nieGRZECZNOŚĆ. oDaAŁeŚ zA nIą ŻyCiE tAk MóWi CiOcIa i mIaŁeŚ PRZEZ NIĄ MNÓSTWO skaLECZEŃ bO TaK tO JuŻ jEsT kIeDy DZIECI KŁAMIĄ alBO ROBIĄ inne ZŁE RZECZY. aLe OBIECUJĘ żE jUż NIE BĘDĘ sIę MAZAĆ aNi NaPrZykRzAć AnI zAwRaCaĆ GŁOWY I BĘDĘ SIĘ SŁUCHAĆ i pomagać CiOcI. wIeM żE JESTEM sZcZęŚlIwYm DZIECKIEM i MaM wSzYsTkO cZeGo DzIeCiOm TrZeBa aLe MaMa JeSt DALEKO a CiOcIa mA MnÓsTwO rOboTY. dLaTeGo pIsZę dO cIeBiE bO bArDzO CHCĘ mIeĆ PRZYJACIELA. nApRaWdĘ tO nIe JESTEM tAkIm CaŁkIeM NIEGRZECZNYM DZIECKIEM nA jAkIe WyGlĄdAm. pRoSzĘ cIę PRZYJDŹ. wTeDy ZaWsZe BĘDZIEMY RAZEM. rOzPoZnAm CiĘ pO tYm Że BęDzIeSz NaJmIlSzY nA śWiEcIe. NAWET JEŚLI JaKaŚ zŁa CZAROWNICA ZAMIENI CIĘ W BESTIĘ.
z poważaniem N i K


I co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz