motto:

"Tutaj wszystko pochodzi z wnętrza. Musi się zacząć głęboko w środku, a potem rozrastać się i rozrastać. Wtedy naprawdę zachodzą zmiany."

David Lynch "W Pogoni Za Wielką Rybą"

wtorek, 1 marca 2016

BINGO

Jeszcze będą żałować, że zmarnowali tyle kasy na wynajęcie tej wariatki. Zobaczymy, czyje będzie na wierzchu. Właśnie dotarła do mnie grafologiczna analiza porównawcza zamówiona w najlepszym w kraju laboratorium. Przeze mnie. I na mój koszt.
Ale nic to. Najważniejszy jest efekt.
BINGO!!!
Wiersz i list nieomal na sto procent pisała ta sama osoba. To jest już pewien trop.
Na pierwszy ogień wezmę „gościa”, który wedle słów Andżeli, był „całkiem psychiczny” i narobił wstydu mojej gospodyni, ponieważ „w kaftanie go wywieźli”.
W sumie pasuje na podejrzanego. Profil grafologiczny się zgadza. Po za tym przybysz. Spoza X. Człowiek znikąd. Nieznajomy. Co, w razie czego, oszczędzi mi skrupułów
Zresztą, kto normalny byłby zdolny do takiego czynu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz