motto:

"Tutaj wszystko pochodzi z wnętrza. Musi się zacząć głęboko w środku, a potem rozrastać się i rozrastać. Wtedy naprawdę zachodzą zmiany."

David Lynch "W Pogoni Za Wielką Rybą"

środa, 2 marca 2016

Podejrzany z osobowością mnogą

 Udało mi się wyciągnąć informacje na temat występujących u podejrzanego objawów. Wszystko wskazuje na MPD (Multiple Personality Disorder), czyli tak zwaną osobowość mnogą lub wieloraką. Nie wdając się w szczegóły gość cierpiał na wielokrotne rozszczepienie osobowości.
- Normalnie – wyjaśniła Andżela – a raczej nienormalnie: raz był facetem a raz babką, taką niby poetką.
Poetką, to by się nawet zgadzało. Mógł napisać wiersz o Marii Magdalenie.
- A raz zbokiem, który łapał mnie za tyłek – ciągnęła Andżela. - A inną razą faciem z klasą. Nie uwierzysz. On był tymi wszystkimi ludźmi naraz, ale żaden z nich nie wiedział o tym drugim, czy trzecim, bo już nie mogłam się połapać ilu tam w nim siedziało. Znaczy się elegancik nie wiedział o zboku, a zbok o babce. Inaczej z miejsca zaczął by ją miziać, a to oznacza, że musiałby się złapać za własną dupę – roześmiała się Andżela nadzwyczaj zadowolona z własnego dowcipu. - A może jednak czasem wiedział? Widziałam, że raz gadał coś do siebie: „Pani Basieńko ble, ble, ble... Tak, tak, panie Wojtku” i takie tam pierdoły. Raz to się nawet pokłócił ze sobą. To znaczy nie wiedział, że ze sobą. Myślał, że z tamtym drugim. Mało brakowało, a sam by siebie pobił.
- Bywał agresywny?
- Jeszcze jak! Raz to puścił mi taką wiąchę, że aż przysiadłam. Jako ta zdzira, która latała za moim Maćkiem.
- Mówiłaś, że twój były ma na imię Andrzej.
- Kto? Aaa... Tamten to był inny narzeczony - zamilkła na chwilę, a potem poczerwieniała na twarzy. - A potem, to znaczy, jako ta zdzira zchwycił mnie za włosy. Agresywny jak cholera. Zwłaszcza jako ta zdzira, co na mojego Maćka leciała. Świr, normalny świr! Dobrze, że go zamknęli.
- Przyznasz więc, że mógł, no wiesz, dopuścić się czynu przestępczego.
- Jako ta zdzira? Na pewno! Albo zbok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz